Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přeji brzké uzdravení. Také jsem jednou podupávala na nemocniční chodbě, nechtěli mi nic říct. Rv za blog R^

0 0
možnosti
DS

Ať se maminka brzy uzdraví. Rodný list určitě pomůže, ať heslo nastavoval kdokoliv. Držte se

0 0
možnosti
JM

Děkuji, a rodný list nebyl třeba, sestřička byla velmi ochotná a pustila nás k mamince na čtvrťhoďku, i když nebyly návštěvní hodiny. A heslo nikdo nezná, protože jej mamka po úrazu hlavy na ulici neudala.

0 0
možnosti
MV

mamince je urcite lepe a bude jeste lip! a pana doktora "vytahejte za usiska"...

0 0
možnosti
VH

Proč pana doktora? Tan ctí zákon - za to snad se za ušiska netahá.

2 0
možnosti
Foto

držím palce až je mamince lépe-já o ni přišla už před lety a věřte, strašně to chybíR^

1 0
možnosti
Foto

Nesdělování informací o nejbližším příbuzném po telefonu (pakliže si to daný pacient vysloveně nepřeje) absolutně nechápu.

Stačí někdy posedět v čekárně jakékoliv lékařské odbornosti a o lidech, které vůbec neznáte, slyšíte od sestry a pacienta věci...

2 0
možnosti

A jak poznáte po telefonu nejbližšího příbuzného?

1 0
možnosti
Foto

držte se obě.R^

2 0
možnosti
LI

Ať všechno dobře dopadne, mou maminku mi dali z onkologie s tím, že bude žít max.čtvrt roku a žila u nás ještě sedm let.

Přeji jen vše dobré, evokovala se mi ta celá hrůza okolo, ale takový je život -:)

5 0
možnosti
Foto

S tímto je vždy problém. Ale špitál od špitálu má každý jinou praxi, ovšem to, že spolehlivě zavolají, když blízký člověk zemřel, to asi funguje stejně všude.

Mně volali, že mamince (92 + 9 měsíců) se velmi přitížilo a asi za 20 minut volali, že zemřela. Myslím, že ani při tom prvním volání již naživu nebyla, ale nijak jsem to neřešil.

A ještě dodám. Kromě mobilu jsem mamince nechal obnovit pevnou linku a zavedl jí paralelku do ložnice. Ona si tam okolo 3. hodiny ráno zlomila krček a z té paralelky, klasického telefonu s číselnicí, si sama zavolala záchranku a tu ještě instruovala, kteří sousedé mají její klíč od bytu.

A mně pak jenom ráno z nemocnice zavolala ze svého mobilu, co se stalo. Byla do posledního okamžiku zcela při smyslech a naprosto orientovaná. Často mě také opravovala - měla lepší paměť, než já.

Takže, já Vaší mamince přeji brzké uzdravení a návrat domů a také "mnoga ljeta, mnoga ljeta..."

7 0
možnosti
JM

Děkuji, pane Hermánku. Naše babi si roky nedá říct. Když je doma, mobil má v kuchyni v krabičce, ještě mu tam do ní uháčkovala dečku. Pohybuje se po domě, na zahrádce....Ještě, že si ho vzala s sebou na onen noční "nákup".

0 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik