Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Nevím jak je mámě, protože neznám heslo

Obvykle se zde rozpovídám, dnes to bude stručné. (Hm, teď mi to při odesílání napsalo, že perex musí mít min 100 znaiů), snad se trefím.

Mamince bylo ve čtvrtek 84 let., pořád doma soběstačná. Už jsme si s bráchou zvykli na její telefonické hlášky typu: obstarala jsem zahrádku, uklidila půdu i sklep,  byla dneska dvakrát ve městě (o franckkách) i na hřbitově za dědou, Jedním dechem pak dodala, že nemůže chodit, jak ji bolí nohy, záda a vůbec celý člověk. Místně příslušný brácha ji denně osobně kontroloval,

No, v ten čtvrtek, kdy jí přišli známí gratulovat, telefonovali s přáním, to babičku, podle mne, vzalo, Je v nemocnici na JIPce,  po úrazu (šla si v noci nakoupit), totálně dezorientovaná.

Ráno jsem do nemocnice volala, spojovatelka byla velmi příjemná, i popřála hodně štěstí. Pan doktor chtěl po mně heslo. To jsem neznala, jen jsem se jej snažila oblomit přesným datem maminčina narození. Ucedil toliko, že je to lepší, víc jsem z něj nedostala.

Chápu ono GDPR (nebo jak to je). Osobně je mi úplně fuk, kdo, co, kde a jak o mně ví.

Sakra, jen jsem  chtěla vědět, jak je mámě v nemocnici. Zítra tam ráno jedu a beru s sebou rodný list.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jana Mrázková | neděle 19.8.2018 23:14 | karma článku: 31,09 | přečteno: 1184x
  • Další články autora

Jana Mrázková

Vystřílet nemocnici je zločin, stav vraha však chápu

K lékaři chodím jen v nejnutnějším případě (nechat si předepsat léky), Domácího lékaře nečtu, hrozilo by nebezpečí, že si člověk nalezne všechny choroby. O své zdraví se starám průběžně, Zdravou stravou, otužováním,

12.2.2020 v 22:10 | Karma: 28,50 | Přečteno: 1012x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

Zůstal jste svůj, aneb když (nejen) milenky pláčou

Běžná ranní radio kulisa, hráli Vaši písničku a najednou mne během ní zamrazilo. V to úterní ráno, když muž se ženou snídal, došla ona smutná zpráva. Dělovou ránu dal někdo jiný.

11.10.2019 v 15:08 | Karma: 13,73 | Přečteno: 437x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

"Napište blog, paní Žolíková, máte skluz!"

Pravila paní Matesová, když jsme se ráno potkaly s našimi pejsky na špacíru. Tedy, ona se jmenuje jinak, a já taky nejsem Žolíková. Jenže to máme tak vymyšlené: My pejskaři se obvykle při prvním setkání ptáváme na jméno pejska,

17.9.2019 v 23:21 | Karma: 19,55 | Přečteno: 410x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

Asi toho má letos fakt hodně

Tedy Ježíšek. Přišlo mi v noci vnuknutí, že bych mu už měla pomoci zabalit dárky. Na rozdíl od loňska, kdy jsem dárky cpala těsně před Štědrým dnem do koupených vánočních taštiček, jsem to tentokrát vzala zgruntu.

8.12.2018 v 0:10 | Karma: 13,20 | Přečteno: 361x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

Když krachne přátelství....

Inu, stalo se, co jsme ani jedna nejspíš neočekávaly a ani si to nepřály. Od prosince loňského roku jsme měly s Alenou u Čedoku zabeštelovanou dovolenou letos říjnu na Kypru.

14.11.2018 v 15:06 | Karma: 20,82 | Přečteno: 899x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Izraelská armáda drží palestinskou stranu Rafáhu, zabila dvacet členů Hamásu

7. května 2024  7:44,  aktualizováno  8:29

Izraelská armáda ráno oznámila, že její jednotky operují v některých oblastech na východě Rafáhu v...

Na D7 před Prahou bourala tři auta, hasiči kvůli dešti řešili desítky událostí

7. května 2024  7:44,  aktualizováno  8:05

Hasiči kvůli silnému dešti a bouřkám řešili v pondělí a v noci na úterý desítky událostí. Často...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Z šéfa zahraničního výboru ministrem pro vědu? TOP 09 vybírá ministra

7. května 2024  5:43

TOP 09 pokračuje v hledání ministra pro vědu, výzkum a inovace. Předsednictvo strany se má zabývat...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik