Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem jen depresivní, prášky zabíraj, takže to jde. I když ten letošek se nějak nezadařil. Medikaci mi sice zvýšili, ale furt jsem tak nějak "down". A protože do toho nikomu nic není - tak jsem stále veselá a vstřícná a jupííííííííí... a z toho všeho tím víc unavená a "down".

Bóóóže , tedy Jani, jak já Ti rozumím.!

0 0
možnosti
VF

Škoda, že upřímné soucítění neléčí. Hned by Vám bylo líp.

(Co jiného dodat.)

0 0
možnosti
Foto

Je otázkou, co je horší, jestli ta mánie nebo ta deprese. Něco máme v mozku jinak, než by mělo být, nějaký ten serotonin nebo dopamin tam nefunguje. Hlavně umět identifikovat tu plíživou bestii včas a díky chytrým lékům ji vykázat do pryč. Pejskové a děti jsou také účinná medikace. Jste na dobré cestě, když tak otevřeně píšete na toto téma. Díky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik