Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prvá otázka: kde jste vzal mé číslo, jak víte, jak se jmenuji?

Druhá otázka: víte, že nevyžádaná reklama je protizákonná?

A je vymalováno.

Ještě kratší je: ani mi to nevyprávějte, děkuji, nemám zájem.

A ty telefonisty neobhajujte. Mají totiž na svědomí mnoho velmi nemravných smluv.

0 0
možnosti

V call centru se na otázku: kde jste vzali mé číslo...atd./ se odpovídá: máme vás v databázi

Osobně, a to opravdu zabírá, při telefonické nabídce čehokoliv odpovídám: "To je moc zajímavé, škoda, že jsem v exekuci!!

Volající skončí neprodleně.

0 0
možnosti

Nikdo je nenutí tu práci dělat.

0 0
možnosti

Já chápu, že je to jejich práce. Nechápu ale, že to někdo může dělat. Pokaždé žádám, ať mě laskavě vyškrtnou z jejich databáze, jelikož jsem si nikdy nic neobjednala na základě vlezlého telefonátu a ani v budoucnu tak neučiním. Myslím, že je to jejich povinnost a měli by mě vyškrtnout, když o to zcela jasně požádám, ale bohužel....Stejně uplyne jen pár týdnů či dní a volá zase někdo. Každou chvíli mě někdo otravuje.(Naposledy zkoumali, zda se holím a chtěli mi vnutit holicí strojek jen za poštovné, už nedodali, že by pak posílali balík každý měsíc a vše v něm bych musela platit.)

Prostě je drzé, že volají na můj mobil, aniž bych o něco někde žádala a své číslo jim dala. Kdo ví, kde tyhle společnosti nakupují databázi telefonních čísel.

To, že otravují a zdržují mě, ale není hlavní problém, ten vidím jinde a to v otravování starších lidí.

Představím si svojí babičku, která už bohužel nežije, jak byla důvěřivá a jak snadno by jim naletěla. Tohle otravování lidí patří do šmejdských praktik, o kterých se v poslední době píše.

0 0
možnosti

Prodej databází potenciálních klientů je velký kšeft. My jsme třeba dostávali databázi klientů určité zdravotní pojišťovny, a když jsem volala na číslo pana XY, zvedla to paní a řekla, že pan XY je už tři roky mrtev. To pak teprve bylo maso, horko těžko z toho vycouvat. Stávalo se to běžně, mně vadilo, že jsem byla za pitomce, ovšem mrzelo mne to i kvůli té paní.

0 0
možnosti
Foto

K55a16r41e94l 88M55á77d85l71e

28. 11. 2014 22:18

Souhlasím. Radši bych šel na stará kolena kutat uhlí, než dělat tuhle vlezlou trapárnu. Ale někdo holt lepší práci nenajde. Když mi nabízejí nějaký produkt, odmítnu je co nejslušněji, když chtějí odpovědi do nějakého průzkumu, podle možnosti jim odpovím buď okamžitě, nebo si například domluvím, že když mi zavolají po 17,00, budu na ně mít čas.

0 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik