Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P80a64v55e70l 49H45e54k

28. 2. 2018 0:48

Nevsadil bych si, strčte prst do zásuvky a hnedle pocítíte rozdíl mezi Bohem a elektřinou.

0 0
možnosti
JM

Pane Heku, strčila jsem tedy prst do zásuvky a ani jsem nehekla. Bůh tam nebyl, elektřina nedala o sobě vědět. Asi jsem dobře uzemněná, což mne při mé tělesné hmotnosti ani nepřekvapuje.

0 0
možnosti
Foto

Jo, jsme poměrně zhýčkaní - ale zato si hezky počteme, jako teď u Tebe.:-)

0 0
možnosti
Foto

různí dodavatelé a poskytovat nabízejí různé tarify a perou se o zákazníky-to by taky sedělo že?;-D

ale jinak vás chápu-nedávno jsem pár hodin bez proudu taky protrpěla

0 0
možnosti
VV

Tak Bolek Polivka mel to prirovnani trochu jine. A budte rada, ze to u vas byla jen t dve hodiny. o tricet kilometru jozneji az jihovychodneji to vypinaji dost casto a dokonce i na vic nez 8 hodin.

0 0
možnosti
JM

Že Vy máte na mysli onu repliku, směřovanou k manželce právníka ve filmu "Hoši......"? Neřekl to pan Króner?

0 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik