Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Chápu, nelze, co se týče legálního držení zbraní, paušalizovat. Ale v blízké rodině mám jednoho "držitele", který je prchlivý až vznětlivý natolik, že bych se u něho večer bála i na dveře zaklepat, aby mne nesejmul hned ve futrech. Prostě by mne považoval za narušitele, ségra sem, ségra tam.

0 0
možnosti
Foto

Chápu, o co Ti jde. Já si taky myslím, že:

a) směrnice EK se nás, jako ČR, až tak netýká, protože naše zákony jsou patrně přísné (aspoň jak tak sleduji běžná mejnstrýmová média; zákon jsem nečetla);

b) návrh Chovance na změnu ústavního znění je nejspíš nepodstatný, protože to už určují naše zákony(aspoň jak tak sleduji běžná mejnstrýmová média; zákon jsem nečetla);

a tak se obávám téhož, co Ty - že se chystá půda pro "rozvolnění" zákona o držení zbraní tuná. Proto vadí směrnice, nebo co to, EK, proto je lepší mít to v ústavě, než jen v zákoně.

A bude se tu střílet jak na divokém Západě... Východě... Blízkém východě...a tam.

0 0
možnosti
AP

Zkuste https://interaktivni.rozhlas.cz/zbrane-a-zlocin/

Ta oduševnělá směrnice má jediný úkol, předvést, jak EK dře jako kůň při ochraně lidí před teroristy. Máme ne jakš takš rozumný, ale dost přísný zákon upravující nošení zbraní a držitelé zbraní jsou nejprolustrovanější občané vůbec (bezúhonnost, spolehlivost ...). Přitom na teroristy to má asi tak stejný význam, jako semknutí se a nasvícení věže na modro.

Magor u nás legálně držet zbraň nemůže (čest výjimkám, které zblbly, za posledních cca 30 let jeden) a zákonadbalý občan s legální zbraní ji může použít nejen na teroristy ale i např. na vrahy, násilníky a pod. A i tak se to děje v 99,99% případů bez jediného výstřelu. Asi proto, že zbraň u nás nemohou mít žádní blbci.

0 0
možnosti
PV

P26a16v91e67l 50V63é27b38r

19. 6. 2017 13:49

"Netvrdím, že každá směrnice EU je oduševnělý výplod europoslanců, ale ta, která má jakž takž korigovat držení zbraní, mi přijde celkem rozumná."

Vidíte, a mně zrovna tahle směrnice připadá přímo smrtonosná. Pokud by důsledně platila, tak každý násilník, neřkuli terorista, kteří si zajisté opatří zbraně nelegální, bude vědět, že kamkoliv vejde, najde stádo připravené na porážku a neschopné účinné obrany. Ukradne tedy co chce, znásilní koho bude chtít, zabije libovolný počet přítomných. A my se holt budeme stmelovat, čímž je vyděsíme k infarktu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik