Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Ježíšmarjá, dyť já jdu na červenou!

Ještě teď, po týdnu, je mi to z toho zle, ale i do smíchu. Stála jsem s pejskem na refýži, čekala, až nám padne zelená, než přejdeme silnici s dvěma pruhy na Klatovské od Borů, pozorovala  naproti přicházející skupinu policistů.

Evidentně byli v dobrém rozmaru, mladí, veselí, stáli pak proti mně na šest metrů, příznivě naladěni, možná šli z oběda. Bavili se tím, jak jsem přemlouvala pejska, že musíme čekat na zelenou, ten se rval dopředu, aniž by tušil, že právě míříme k frizérce, která z něj opět udělá hladkosrstého voříška a la knírač.

Musím předeslat, že jsem při přechodu jakékoliv komunikace silniční velice opatrná, viděla jsem kdysi jak před strahovským stadionem navečer sestřelilo auto holku, boty letěly, ten její křik, zvedl se mi pajšl a utíkala zbaběle pryč.

Takže teď jsem na Chodském náměstí v Plzni čekala s pejskem na refýži, pozorovala zprava přijíždějící auta ve dvou pruzích, už mají červenou, ale čekám až opravdu ZASTAVÍ, Taky jsou tu ostatně případy, kdy červená neznamená pro každého řidiče zrovna STOP. Čili nyní auta stopro stojí, mají červenou, já se s pejskem vydala z refýže na chodník. Proč ti policajti stojí? Kruci, jen jsem k nim docházela, vidím, že na "mém" semaforu je stále červená! Fakt situace takříkajíc na prdel. Oni stojí, s tím, že si mě vychutnají.

"Ježíšmarjá, dámy a pánové, já šla na červenou! Já, tak pečlivá! Viděla z vás z dálky, jak přicházíte, zrovna jsem si říkala, cože tady nacvičujete, vidíte, jak jsem jsem opatrná......však auta stála, měla červenou. Sakra, já taky!"

No, měli ze mne srandu, ale já se pěkně orosila.

Kruci, zrovna já, která šílí, když jedinci s francouzskými holemi a věkem 80+ přecházejí u nás  velice frekventovanou výpadovku na Plasy mimo přechod, dopádlují kdo středu komunikace, kde jezdí tramvaje. Nebo tuhle, jak ta babka s dědou, kteří též pamatovali tatíčka Masaryka, přecházeli, když už houkala sanitka, všechna auta uhýbala, případně stála, jen ti dva statečné hurá přes silnici.

Nestačila jsem si všimnout, možná měli sluchátka a v nich DUC, DUC!

Autor: Jana Mrázková | čtvrtek 2.3.2017 19:22 | karma článku: 12,21 | přečteno: 320x
  • Další články autora

Jana Mrázková

Vystřílet nemocnici je zločin, stav vraha však chápu

K lékaři chodím jen v nejnutnějším případě (nechat si předepsat léky), Domácího lékaře nečtu, hrozilo by nebezpečí, že si člověk nalezne všechny choroby. O své zdraví se starám průběžně, Zdravou stravou, otužováním,

12.2.2020 v 22:10 | Karma: 28,50 | Přečteno: 1012x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

Zůstal jste svůj, aneb když (nejen) milenky pláčou

Běžná ranní radio kulisa, hráli Vaši písničku a najednou mne během ní zamrazilo. V to úterní ráno, když muž se ženou snídal, došla ona smutná zpráva. Dělovou ránu dal někdo jiný.

11.10.2019 v 15:08 | Karma: 13,73 | Přečteno: 437x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

"Napište blog, paní Žolíková, máte skluz!"

Pravila paní Matesová, když jsme se ráno potkaly s našimi pejsky na špacíru. Tedy, ona se jmenuje jinak, a já taky nejsem Žolíková. Jenže to máme tak vymyšlené: My pejskaři se obvykle při prvním setkání ptáváme na jméno pejska,

17.9.2019 v 23:21 | Karma: 19,55 | Přečteno: 410x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

Asi toho má letos fakt hodně

Tedy Ježíšek. Přišlo mi v noci vnuknutí, že bych mu už měla pomoci zabalit dárky. Na rozdíl od loňska, kdy jsem dárky cpala těsně před Štědrým dnem do koupených vánočních taštiček, jsem to tentokrát vzala zgruntu.

8.12.2018 v 0:10 | Karma: 13,20 | Přečteno: 361x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

Když krachne přátelství....

Inu, stalo se, co jsme ani jedna nejspíš neočekávaly a ani si to nepřály. Od prosince loňského roku jsme měly s Alenou u Čedoku zabeštelovanou dovolenou letos říjnu na Kypru.

14.11.2018 v 15:06 | Karma: 20,82 | Přečteno: 899x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Ruský zbrojní průmysl vzkvétá. Díky čínské pomoci výroba dramaticky roste

4. května 2024

Premium Přes citelné západní sankce ruský zbrojní průmysl vzkvétá. Tamní produkce zbraní se dramaticky...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Budoucnost válčení? Stíhačka řízená AI obstála v „boji“, vezla i šéfa letectva

3. května 2024  21:23

Americký šéf letectva Frank Kendall se poprvé proletěl experimentální stíhačkou F-16, kterou místo...

Hamás má týden na příměří, jinak Izrael vtrhne do Rafáhu, spekuluje Egypt

3. května 2024  19:28,  aktualizováno  21:13

Izrael dal palestinskému radikálnímu hnutí Hamás týden na to, aby přijal dohodu o příměří a...

Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene
Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene

S příjemnými hřejivými pocity ze slunečních paprsků k nám ale míří i nebezpečné UV záření. To na nás působí celoročně, a proto je důležité sebe i...

  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik