Jana Mrázková

Když ne triumvirát, tak trojhlavá saň

19. 06. 2017 13:19:46
Byla-li bych volitelkou ČSSD, tak se otřesu již minimálně na jaře tohoto roku. Květnové události, které se v této straně udály, by mne nejspíš vytočily, ovšem ty červnové pak srazily na kolena.

Naštěstí nejsem a nikdy jsem volitelkou ČSSD nebyla, i když nemohu zcela jednoznačně říci, že tu a tam mne v jejich volebním programu cosi zaujalo. Jenže, ve volebních programech různých stran mne vždy něco zaujalo, jenže nikdy nic natolik, tedy zcela, abych tuto stranu volila. Takže jsem ten občanský srab, který, ač může svobodně, nevolí. Nevím totiž co, kdo, jak a komu. Veskrze mám k politikům negativní vztah, to už jsem tu psala, podle mne jsou to lidi, kteří nejsou doma hlazeni, v práci to zase až tak daleko nedotáhli, takže na víceméně mladá až stará kolena, by to nějak mohli doklepat v Poslanecké sněmovně za pěkný peníz. A při zasedání PS je to brnkačka, poslanec se ani neorosí, odejde si do bufáče, zakouřit..., vyřídit v notebooku e-maily, či případně na internetu smrknout něco výživnějšího, rozložít si na pultě Blesk,ap.

Celý život jsem statečně pracovala ve veřejné správě, ale nikdy, nikdy, bych si netroufla odejít z pracoviště během pracovní doby. A to jsem neměla v kanceláři kameru, nebyla pod přímým dohledem tajemníka, neřku-li veřejnosti, která mne sice nevolila.

A tohle znáte? Sejdou se úředník, ranař a šoumen? Tak to je ta dnešní trojhlavá ČSSD saň.

Úředník Sobotka to doklepe ve funkci premiéra, snad i prezident to na čtyři měsíce stráví. Trošku je mi Sobotky líto, rozpadla se mu rodina, bylo-li to kvůli politice, je to tristní. Podívejte se zpětně na naše dosavadní premiéry, vždycky jim šla rodina do kytek, z důvodů, které si jen můžeme domýšlet, sem tam se pak nachomýtla paní expremiérová....

Pak je tu ranař Chovanec. Ten člověk, který vystudoval/lépe řečeno získal bakalářský titul za devět měsíců. U mě, Plzeňačky, ani nestačil získat kredit, to ani ve funkci hejtmana Plzeňského kraje 2010-2014. Ono se tady, v Plzni, jak se říká "vesnici s pivem" leccos ví. A jeho vyjádření, že titul Bc. neužívá, je mi tak zcela fuk. Já jsem akademický titul Mgr. získala po regulérním studiu a taky jej nepoužívám, koho to taky zajímá, že?! Chovanec je megaloman moci. Osobně si nemyslím, že tohle všechno vychází z něj, podezřívám jej, že má setsakrematsky "dobrý" tým.

Každý máme svůj názor, ale já, jako matka, babička a umírněný pacifista prostě nemohu souhlasit s jeho tažením, které osobně zovu: "Brokovnici do každé domácnosti!" Netvrdím, že každá směrnice EU je oduševnělý výplod europoslanců, ale ta, která má jakž takž korigovat držení zbraní, mi přijde celkem rozumná. Jinými slovy, až bude občanstvo na takové morální a odpovědnostní výši (což je bohapustá utopie), že rozliší nutnou obranu proti opojení z držení zbraně a touhou zastřílet si, tak snad. Jenže dovolte magorovi (čest výjimkám) vlastnit zbraň a použít ji proti teroristovi. Kdo v tu chvíli posoudí, zda-li se jedná o teroristu? Bohužel se v těchto dnech až příliš často dozvídáme o různých útocích v Velké Británii. V prvním momentu odpovědní činitelé nejsou schopni jednoznačně říci, zda-li šlo o teroristický čin či nikoliv. A ten náš český človíček s kvérem v ruce to vyhodnotí jako terorismus během dvou minut? A tak pro jistotu stiskne spoušť?! České soudy všech stupňů to pak budou rozebírat několik let,

Ten šoumen je pak Zaorálek. Vystudovaný filosof, rétor, který se nebojí plamennými řečmi převrátiti poslaneckou sněmovnu naruby. Ono to vypadá, jak mu strana dala důvěru (!!), když jej pověřila funkcí volebního lídra. Dneska je ČSSD v průzkumech někde okolo deseti procent. Prý to chtějí vytáhnout na číslo s dvojkou na začátku. A co když se to nepovede? Kdo za to bude moci? Volební program? Ale ne, ten je lidově vstřícný. Bude za to moci volební lídr. Takže, podle mne, šoumen Zaorálek jde po tenkém laně. Na něj jej dostrkali spolustraníci, bezpochyby s jeho souhlasem. Kdyby to třeba vyšlo, má zaděláno na případného předsedu vlády. Kdyby ne, tak by nejspíše skončil v diplomatických službách, a to taky není k zahození.

Prostě tu funguje zdravý selský rozum. Do, prčic, (teď myslím za řadového voliče ČSSD) mají tam v soc-dem nějaký binec uvnitř. Chovanec se nejdřív zúčastnil tzv. Lánské schůzky, která měla pohřbít Sobotku, ale nakonec vše vykvačil a k Sobotkovi se přimkl. Očekávalo se tudíž, že bude držet se Sobotkou (minimálně) krok, nyní mu dýchá za krk.

Hlavně, že jsme zdraví.

Autor: Jana Mrázková | karma: 10.92 | přečteno: 217 ×
Poslední články autora