Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P53a57v96e18l 54V36é22b40r

13. 2. 2020 7:47

Jenom bych vás rád upozornil, že to místo, odkud startují vrtulníky, se zove heliport, nikoliv helioport, anžto ta vrčící věc se nazývá též helikoptéra. Žádné Slunce (Helio) odtud nestartuje.

0 0
možnosti

Díky za upozornění, byl to zřejmě podvědomý překlep, protože jsem i při psaní hledala slunce v duši (marně).

1 0
možnosti

Molier to viděl takto" „Lékař je člověk, kterého platíme, aby vyprávěl hlouposti v pokoji nemocného, než ho příroda vyléčí, nebo než ho léky zabijí".

Já osobně mám v životě asi štěstí, že mám přítele skvělého člověka a lékaře a i ostatní mi vždy dobře učinili, tedy s vyjímkou zubaře, ten do mě optimismus nikdy, ani po ošetření nevlil;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik