Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podle mě mají vánoce přinášet vzpomínky. Ty nejkrásnější dárky jsou v srdcich, ne v regálech obchodu. Hezky jsem si počet. Dekuju

0 0
možnosti

Já děkuji Vám, Marku.

0 0
možnosti
Foto

Jano, moc pěkná vzpomínka. R^Co já pamatuju, leta letoucí byla u nás krásná, prostorná prodejna knih a máš pravdu, úhledně se balily. Ta vůně novoty všech knížek, když jsem tam vešla, nikdy nevymizí. Už pár let je místo ní "všehochuť ", od umělých kytek, šampónů až po čokolády. Malá, pidi prodejna knih je o kousek dál a bolí mě u srdce, když kolem procházím.:-/

Moc tě zdravím a přeji pohodičku vánočních dní;-)

1 0
možnosti

Díky, Jíťo! Posílám hodně pozdravů z Plzně, kde to vypadá skoro na jaro, ale silný vítr je dost studený. Měj se fajn!

1 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik