Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už před GDPR se muselo příslušné číslo napsat do papírů a volali zpátky.

Ale zvenku to vypadá jako divná hospoda, to chápu.;-)

0 0
možnosti

Nevíte, jak je mámě..........

Vaše máma je v nejlepších rukách, sice ne v rukách krále Miroslava, ale našich lékařů. Nezlehčuji to, jen mám s nemocnicemi dobré zkušenosti. Nebojte se.:-)

0 0
možnosti

Věřím a nepochybuji, Věro. Dnes jsem telefonovala s primářem, byl rozechvělý, přiznal se, že působí teprve od včera, ale mluvil seriózně. Už hledáme dobrý pečovatelák. Pokud bude mamka takto milená a bezkonfliktní, tak to půjde...Osobně mám s nemocnicemi ty nejlepší zkušenosti, ženské operace: r. 1988 Bratislava, 2005 Karlovy Vary, 2012 Rakovník. Když jsem se po přestěhování registrovala u gynekologa v Plzni a vyjmenovala "minulost", skoro upadl. A jsem richtig!

1 0
možnosti
Foto

Je to tak trochu kvadratura kruhu. Asi nelze současně zajistit bezpečnost a vstřícnost.

A pro každého z nás to je taková loterie. Jak se budeme muset starat o své rodiče a jak to bude s námi.

Mě rozčílily dámy v Domově seniorů, když jsem jim privezl velkou krabici plenek a kalhotek. Byly velmi rády, moc děkovaly a nabidly mi v budoucnu protekci jako ubytovanému. Tak to mě, tedy, velmi našňuplo. Vždyť tam nemají pivo.

1 0
možnosti
Foto

Neumím si představit, že by někdo, kdo zná datum narození pacienta a prohlásí se za dceru, bych nějaký cizák, kterému lékař informaci neposkytne.

Jo možná kdyby pacientka měla milióny a tím se mohly vyvolat různé dohady...

Což nejspíš v rakovnické nemocnici tak úplně nehrozí.

Je to jen o lidech. V tomto případě o konkrétním lékaři.

0 1
možnosti
Foto

Víte, sdělovat nějaké citlivé informace po anonymním telefonu je dost ošemetné a spousta lidí je na informace o sobě silně háklivá. Vztahy uvnitř rodin také nejsou vždy zcela harmonické... Jak to má doktor pomocí sluchátka ověřovat?

1 0
možnosti
Foto

Přesně naopak, pokud pacient nikoho neuvede, nelze věřit tomu, že sluchátko na druhé straně drží oprávněný příbuzný.

4 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik