Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Neví. Možná špatn rozumím. Ale když mně někdo řekne "Závidím Ti", já rozumím, že konstatuje, že se budu mít, dobře, že výběr není špatný a možná i to, že mi to přeje.

On totiž ten, kdo opravdu závidí to do očí neřekne (a někdy to nepřizná ani sobě).

2 0
možnosti
VH

sorry: Nevím. Možná špatně rozumím.

0 0
možnosti
LM

Jsou dva druhy závisti, zjistila jsem totiž z různých nedorozumění. Jedna taková ta zlá, která člověka zevnitř uhlodává a která se raduje z neštěstí. A pak ta druhá zvaná "tak to bych si dala taky líbit, chci taky, to bude určitě fajn!" Občas určitě i něco mezi tím... ale já třeba zrovna "závidím" přejícně a tak doufám, že když už mi někdo něco závidí, tak je to zrovna tak. :-D

PS: užijte si to tam, úplně vám závidím! ;-D

6 0
možnosti
JM

"Závidím" Vám Váš nadhled ;-)! Mějte se fajn!

0 0
možnosti
Foto

J17a36n86a 71M61a84j43o72v23á

29. 7. 2018 20:39

Nevím, to "závidím" bude nepochybně často míněno spíše laskavě, něco jaké "jééé, to bude skvělé". Aspoň já to tak většínou vnímám a nepochybně i říkám.

Přejí vám to, proč by nepřáli.

6 0
možnosti
MJ

Jani, možná je to už jen taková společenská fráze s tím "závidím"... já Ti říkám, že Ti to všichni odV přejeme. A s Alenou se neporveš, je skvělá... A chrápat nebudeš, to je rozkaz! Ahoj!

4 0
možnosti
JM

Jediné "závidím" respektuji: To s Jiřím G. a Naďou U. A rozkaz je rozkaz, Maggie!

1 0
možnosti
PK

..a na tureckou, nebo řeckou stranu?

0 0
možnosti
JM

Dolů, na řeckou, kousek od Larnaky. Artrózním kolenům a kyčlím nejspíš nedomluvím, na pochody po památkách to bohužel nebude. Takže moře, moře a moře, jídelna s All-In, ale hlavně pohoda s Alenou, bývalým spolubydlem /1974-1978/ na koleji Větrník v Praze. Tedy, jestli se neporveme hned na druhý den ráno - viz můj starší blog: "Svátku, chrápeš?!

1 0
možnosti
LB

A já si pokaždé nad Vašimi blogy říkám, co za tou kasou děláte :-)

Máte můj hluboký obdiv. R^

3 0
možnosti
JM

Díky, Leono. Za kasou jsem dělala leccos, ale hlavně vydělávala! Mám však odtud množství nehmotných zážitků. K nezaplacení.

3 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik