Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V tomto ohledu máš neuvěřitelnou smůlu (není to dar, je to prokletí...;-D), že si všechno pamatuješ.

Já si pamatuju sice taky pár věcí, ale z těch, které si pamatuji VĚTŠINOU, jsou to ty příjemné, nebo aspoň neutrální. (Pár jobovek mám sice v mozku taky, ale natolik potlačené, že vylezou málokdy...:-P)

Chci tím říct, že nostalgii jako takovou prakticky neznám.

0 0
možnosti
JM

No, to bys ses divila. Dneska ráno jsem se nemohla upamatovat, co jsem dělala včera mezi 16.00 a 20.00h (to jsem se vzbudila a hned letěla ven s pejskem). Pak mi došlo, že jsem šla spát v půl šesté. Furt haprovala hodina a půl. A už jsem doma! Psala jsem tento blog! Holt, když píšu, nevidím, neslyším, trans,a pak si to nepamatuji.

0 0
možnosti
JM

Omlouvám se Vláďovi Hasalovi! Ta jeho skupina se jmenuje Brutus! A je fakt známá, taková rakovnická! Holt už je ze mne brontosaurus.

0 0
možnosti
Foto

v určitém věku začne být složitější, udržet si radost ze života, popsala jsem to dobře a rozumím vám:-)R^

0 0
možnosti
JM

Je to fakt, člověk je relativně zdravý (čert vezmi cukrovku, vysoký krevní tlak, dnu, fuj cholesterol, artrózu, absenci ženských orgánů, deset let návaly horka), ale mohlo by být i hůř. Dva manželé, Střelci, se mi taky zrovna dvakrát nevyvedli, bi-po porucha a post traumatické stavy. ale byly i moc fajn doby /gympl, vysoká škola/. Nač lámat hůl?! Zítra zase vyjde slunko

1 0
možnosti
LI

Rozumím té nostalgii, najednou se člověka jen tak zmocní . Máme to v sobě prostě "zašuplíčkováno" a občas to musí ven... - :)

2 0
možnosti
JM

Máte recht, ráno stoupnu na váhu, vidím to šílené číslo, řítím se. Vyjdu ven s pejskem, dole špacírují ti holubi hřivnáči a hned je svět veselejší. Víte, oni tu bývají jen na jaře a jsou úžasně společenští, ne blbí, jak ti měšští. Jen si nás měří, tak dva tři metry od pejska, vědomi si své jedinečnosti. I ti zajíci, co už tu bydlí pět let, mi vždy zvednou náladu. I když takový zajíc na smetaně, co dělávala má babička (děda byl myslivec), to je taky dobrá věc. A pak se pošmajchluji s pejskem, to je oboustranně fajn.

1 0
možnosti
VS

Stará doba skončila, aby nová mohla začít, ne?

3 0
možnosti
JM

To je pravda, ve všech ohledech. Ale nějak mi to teď prakticky nejde.

0 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik