Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na černé nádobí jsem byla na Hlavním také já a Libuška... a Karla dobře znám. Pověsil mi jednou na koleji sáček s punčocháči a srdíčkem... jestli on nás nebalil všechny... teda teď si říkám, neutíkalo mi na punčocháčích oko...V

0 0
možnosti

Karel mi trochu vizáží připomínal Steve McQueena. Na rekreaci byl s manželkou, která se stranila. Měla něco s pajšlem. Párkrát jsem ho pak na ještěrce zahlédla na hl. nádraží, když jsem v létě každý víkend rajzovala mezi Bratislavou a Rakovníkem, kde jsem měla na prázdniny odloženy děti.

0 0
možnosti

Připomněla jste mi podobná setkání, která se mi najednou zničehonic po přečtení Vašeho blogu odněkud vynořila.

Hezké dny:-)

0 0
možnosti

Jejda, to je pěkné! Ono dnešní, tolik proklamované, z asijské moudrosti převzaté, "tady a teď" je pěkné, ale občas stojí za to, pohrabat se v příjemných vzpomínkách.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem takhle v roce 1981 potkala na Kypru Petra Kubku. On tam byl za peníz a diety pracovně jako zpravodaj na nějakém jednání... já za těžkých 32 tisíc na dovče.

(Ovšem dovča byla pro 2, plná penze, 16 dní a bylo to včetně výměny...z dnešního pohledu láce; na druhé straně manželův roční plat, včetně vánočních odměn.):-)

1 0
možnosti

Jen dodávám, že Petr Kubka byl náš spolužák z fakulty, promovali jsme v r. 1978. Ještě mne napadlo, že v r. 1973 jsem v Soběšíně natrefila na Vláďu G., mého miláčka obdivovaného z mládí, kdy k nám, do vily v Petrovicích (my byli v nájmu), jezdil z Prahy na letní byt, oba rodiče působili v Národním divadle. Jenže tentokrát se velmi měl k slečně na dece a já se neozvala. Posléze jsem jej potkala v Praze na Štrossmajeráku, opět zůstala inkognito. Už jsem si ho vygůglila, je to známý pražský architekt. Kdysi, jako holčička, jsem mu seděla modelem. Ten portrét se někam ztratil.

1 0
možnosti

A ještě něco: ten Petr (případ třetí) a Luděk (dovětek) jsou bráchové. A jejich maminka chodila s tou mou do školy. Ti chlapci bydleli svého času o patro výš než kluk, s kterým jsem celý gympl chodila. Svět je malý.

0 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik