Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D Tak nevim. Džínománie- již v první polovině let šedesátých. Asi tak s filmem Sedm statečných, ba i před ním. Ti praví ,,fanatici" je navlékli na sebe, vlezli do vany studené vody, a drbali je na sobě fest rejžákem. Nepatřil jsem mezi ně. Džíny, dovezené montérem z Iráku, KAM BYLY PAŠOVÁNY z Kuvajtu přes pouštˇnákladˇáky, spolu se spoustou dalšího kontrabandu, tak ty sem měl již někdy na přelomu r.64/65. Jinak se sem pašovaly z Polska. A jasně, že ke ,,koupi" byly v ,,tůzu";-) Jojo. Zlatý ,,šedesátý". Twist, džajv, holandsko, rokec, a bíííííítR^

0 0
možnosti

Džíny musely být fest (pak se vytáhly, jasně, bavlna). Nejednou jsem je na sebe prala vleže a zuřivě tahala zip.

1 0
možnosti
Foto

Maminka děvčete, s kterým jsem chodil, vždy kárala dcerku: ,,Zas máš na sobě ty rajtky!?";-D Ovšem, dívenka v nich byla jako luskR^

0 0
možnosti
Foto

P.S. : k džínám se s oblibou nosilo semiš sáčko;-)

0 0
možnosti

Tak přesně! To jsem si pořídila za peníze z brigády, hned v prváku na VŠ, rovnou v Bílé labuti v Praze a za 824 Kčs. Hnědá klasika na tři knoflíky. Do toho černý rolák. V tom oddělení Kožichy to tak báječně vonělo!

0 0
možnosti
Foto

;-) Já ho měl po dědovi! Se širokejma klopama, (v klopě odznáček- čtyři esa!) a s dragounem, heč;-D

0 0
možnosti

No, a to si představte, po čtyřech letech neúnavného nošení bylo sáčko už fakt jeté, dala jsem ho do čistírny. Tak jej zprznili, že jsem ho odmítla převzít, dali mi nějaké peníze, ale na nové jsem se už nezmohla. Prodává se to ještě dneska? Ale tak si maně vzpomínám na praxi anglických lordů, kteří si nechávali obnosit sáčka u poddaných, aby sako mělo patřičnou patinu.

1 0
možnosti
Foto

To moje po dědovi bylo vyztužený pravejma końskejma žíněma. Sice už se leskly lokty, ale porád bylo špica;-) Maminka ho ,,vyřadila", když sem byl na vojně. Jen na pár fotkách starších padesáti let ho mám dodnes ,,zachovaný";-(:-)

0 0
možnosti

Žíněma? V saku? To koukám! My jsme měli žíně jen v matracích, ale spalo se na nich báječně.

0 0
možnosti

Ano. Měla jsem tu kombinaci a připadala jsem si úúúúúžasně. Bílej rolák k tomu za chladnějších dní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik