Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky mám dojem, že někdo rozhodl od "zeleného stolu", aniž by tušil, co všechno matrika dělá.

0 0
možnosti
Foto

Když vidím navrhovatele Mlsnu, mám podobný pocit, jako když jsem dříve spatřil oranžového Bohouška nebo státního eurohujera Prouzu. Lidi, za kterými není jediný dobrý nebo užitečný skutek, kariérní, celoživotní, snaživí úředníčci, kterým ale do ruky patří pouze kýbl, hadr a smeták a jejich nejzodpovědnějším úkolem by měl být úklid veřejných hajzlíků. Na víc nemají.

2 0
možnosti

Je úsměvné sledovat dobu, ta se mění, nicméně konstatnty existují - Šetřit se musí ! "Ušetří", se tedy 150 milionů Kč, aby se vydaly bez problémů !, 2.5 miliardy Kč na sčítání lidu ! Proč se sčítají data, která již existují - to nikdo neví, ale zase se 100% , že Matriky jsou k ničemu ! Opět - Šetřit se musí = Nechť to stojí cokoliv ! Kdo klade odpor, nejde s dobou, nechci slevu zadarmo, tak bude lépe ... :-)

2 0
možnosti

Sčítání lidu má historické kořeny a nyní je toto podřízeno jakémusi opatření EU. Za Marie Terezie se sčítalo, mimo jiné, kolik má kdo krav. Co na tom, že zítra jedna pošla, případně se otelila nebo ji poslali na jatka? Zcela pofidérní údaj. Při nutností sčítání jsem ještě ochotna přimhouřit oko, ale nad skladbou dotazů již nikoliv. Jako sčítací komisař (pracovnice magistrátu) jsem v roce, tuším, 2001, obíhala po večerech domácnosti. Po nerudných zkušenostech z prvního dne už se mnou pak chodil dvoumetrový manžel. Otázky tvoří zřejmě ČSÚ, ale jsou hodně pitomé, o stavu věci nevypovídající.

1 0
možnosti

Veselých příhod při svatebních obřadech bylo hafo. Dostali jsme od ministerstva vnitra vzorové projevy. A místostarosta, aniž by si ověřil snoubence, to vzal zkrátka: "Když pohlédnete do kolébky....." Načež zavětřil snoubence v pohnutém věku, kteří se při těch slovech již řítili. Průšvih jak mraky, ale nakonec se všichni zasmáli.

0 0
možnosti

Omlouvám se za jisté zkraty v textu, ale téma mne nadzdvihlo natolik, že jsem jen chrlila a nekoukala na češtinu.

0 0
možnosti

Vy nevíte, že ničit si zdraví kvůli blbosti je nebezpečné?

0 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik