Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

8-o už bych to nezkoušela. U druhého dítěte mi oznámili, že mám úzkou pánev. U prvního měla omotanou pupeční šňůru a šla kleštěmi. Už bych do toho víckrát nešla.

0 0
možnosti
Foto

J61a75n33a 47M71a22j57o78v56á

30. 4. 2018 12:44

Anežko, slibuji, že už nemusíš. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Na to krásné se vždycky rádo vzpomíná;-)R^

0 0
možnosti

Kam se poděla ženskost a snaha vypadat dobře? Místo toho určitá skupina žen zaplavuje sociální sítě fotkami zachycující je okamžitě po porodu. Zničené, zdrchané, vyčerpané, vyšťavené. Což o to, ale proč vytýkat jedné, vévodkyni Kate, že při odchodu z porodnice s princátkem v náručí vypadala pěkně a spokojeně? Ovšem, ne každá má finance a možnost přizvat si vizážistku, stylistku a kadeřnici, aby na ulici zazářila. Za mě se selfíčka dvě minuty po porodu nedělala. Ale, když jsem porodnici s dítětem opouštěla a venku čekal manžel, chtěla jsem být ta nejkrásnější maminka na světě. S umytými vlasy a namalovaná. Nepotřebovala jsem muži ani světu předvádět jaká jsem to já utahaná chudinka.

0 0
možnosti
Foto

Nemluvě o tom, že Kate určitě pár minut po porodu vypadala úplně stejně zplaveně, jako každá jiná rodička... Ale proč by tak měla porodnici opouštět?

Taky nechápu ženský, které jí nepřály, že odcházela upravená...

0 0
možnosti

V životě jsem již zažil a vyprodukoval ledacos - pravda, ještě jsem nerodil ! Zase jsem měl aktivní podíl, na tvorbě toho technologického celku, na jehož konci se zjevily dvě dcery ! Sranda s mým otcem, na dotaz proč nemám sourozence odvětil - Pro tento přiblblý řežim přece nebudu rodit ! Osobně považuji zrození dítěze, za skutečný zázrak - Doslova kde nic, tu nic - Pojednou hop "A je zde lidoop" ! Dítě, pak jako vrcholná hodnota všeho a velmi podstatná osa celkového bytí. Jsem fascinován, pravdivostí všech výroků těch starších - Malé děti - malé starosti ..., potvrzení rozdílnosti pojmů - Uživit a vychovat, nu a pak i úsměvnost, že dokud rodiče žijí, pak my, v jakémkoliv věku - Jsme pořád dětmi ! Žel, již jsem "Sirotek", využívám však příležitosti a skláním se před všemi rodiči - poctivci ! To jsou, ty skutečné Celebrity - Naši milí - lidé všedního dne - Otec a matka ! . Dovést človíčka, ke skutečnému člověku - To je fakt porod, pravím jako muž . .. :-)V

4 0
možnosti

Děkuji za krásná slova, pane Bučku!

1 0
možnosti

O porodu Kate napsali velmi nenápadně i poznámku, že rodila přirozeně, v porodním rauši. Všem maminkám bych přála, aby mohly rodit jako Kate, nic moc by to nestálo, jen páníbozi lékaři by byli trochu upozaděni

2 0
možnosti

Máte naprostou pravdu. Maminka musí mít pohodu. Když vzpomenu, jak jsem měla nohy uvázány nahoře ve třmenech řemeny, chytala mne křeč z odkrvených končetin, ještě dnes je mi zle.

0 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik