Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

a jak to s temi stravenkami dopadlo ?VHezky clanek take jsem pracovala v pokladne Hypernovy!!

0 0
možnosti
JM

No, nevzala jsem mu je. Ani se moc neškubal, určitě věděl, že už to nejde, jen to zkoušel. A jestli k nám chodí pravidelně, tak ví, že jsem nová tvář, kterou možná oblbne. Dneska to bylo jiné "maso". Celkem elegantní pán nakupoval, pod basou piv měl schovaný nákup. Krutě jsem na něj zařvala, že takto kamarádi nebudeme; načež jsem se obrátila na další lidi ve frontě: "Tak to vidíte, takoví lidi nám sem chodí!". A vyklubal se z něj kontrolor provádějící kontrolní nákup.

0 0
možnosti
Foto

Původně jsem chtěl dát článku karmu, ale pak jsem si to rozmyslel. Mně by vadilo, kdyby se pokladní zeptala, proč nechodím dopoledne, kdy je méně lidí. Stejně tak by mi vadilo, aby někdo hodnotil, zda když si koupím basu piva a rum, že mám prochlastaná játra atp. Co když to kupuji pro známé? Nějak se autorce z textu vytratilo no dávno prověřené heslo: Náš zákazník, náš pán.

1 0
možnosti
JM

Jejda! Jen jsem chtěla tomu důchodci říci, že dopoledne by to měl pohodlnější a nemusel by tolik čekat. Ostatně, hodnotím si ve své mysli, a to snad mohu, ne? Třeba blbě. Ale chtěla bych vidět ty známé, kteří využívají důchodce o , francouzských holích, aby jim obden kupoval basu piva, víno, rum a tahal jim to domů.No, jestli je tak ochotný prosím. Jsem ze staré školy, vážený pane, a "náš zákazík, náš pán" respektuji. I když mne zfetovaný magor označí za k---u komunistickou.

0 0
možnosti
MK

Čekala jsem nějakou blbinu, stezovani si na výši důchodu, na doktory, na mladou generaci a ejhle - docela legrační čtení.

3 0
možnosti
ND

Hezký, kdybyste se zeptala mě proč nechodím nakupovat dopoledne tak bych vám řekla, že nemůžu, protože spím, dlouze snidam a hygienu. Nalitala jsem se celý život od brzkého ráňa, tak si teď užívám...ale nakoupit chodím brzy po obědě,;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik