Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Neustále mě udivuje Tvá paměť. A taky mi je líto, že na "stará kolena" šetříš vodou jak za mala. Vlastně podstatně víc. (Šetříš a i je mi líto.)

No jo no, máš drahý nájem na svůj malý důchod, potraviny drahé a žádná sláva, zato si můžeš říct, co chceš. (Teda nesmí to být vulgární, nesmí to být "rasistické", nesmí to být "protináboženské" ...bla bla bla. přičemž definice, co takové je, neexistuje; jen to vulgární je jasné.)

Líbí se mi, že přesto zůstáváš objektivní. Že tzv. staré časy hodnotíš reálně, žádná nostalgie "na mládí".

0 0
možnosti

Juj! Díky! Pamatovat si, to je dobrá věc, leckdy by se však hodilo sem tam něco zapomenout. Říká se, že člověk si pamatuje jen to dobré. Kdepak! Například nemohu z paměti vytěsnit bolestné křivdy, facky a ponižování. I když jsem strůjcům již odpustila. Ona totiž "NEGACE NEGACE" není řešení v životě člověka, natož ve změně režimu.

0 0
možnosti

Mě zaujal pohled pana Vacka, když se pan Šíp ptal, proč nosit dešťovou vodu na zalití WC, když by mohl "JÍT" přímo na zahradě. Super.;-)

0 0
možnosti

Taky jsem si všimla. Jenže, je zahrada a zahrada. My měli tu opravdovou bez WC. V případě nutnosti se lopatou odhrabalo z kompostu, ...a na tu lopatu s hlínou se trefit...pak do kompostu, no zážitek! Když máte zahradu s bazénem a greenem, to je jiná! Zřejmě nedaleko je i WC s pozlaceným splachovadlem!

0 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik