Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V 95 % přecházím silnici, na níž semafory nejsou (však víš, kde bydlím). Když se pak dostanu někam, kde jsou, uvědomím si to až v okamžiku, kdy jdu na červenou. Neb předtím jsem se řádně rozhlédla, nikde nic nejelo, a tak jsem šla. A v půlce silnice jsem zjistila, že na křižovatce jsou semafory a já jdu na červenou...:-/

0 0
možnosti

J93a41n 98K52a72n97t

3. 3. 2017 7:50

Tak ja myslel, ze v Evrope pouze Francouzi jsou tak nedisciplinovani a prechazeji systematicky na cervenou pro chodce (za to je obcas slusne, ale durazne sprdnu, zvlaste kdyz se jedna o maminku s kocarkem), ale ze bude na cervenou prechazet nase mila blogerka Jana, navic s pejskem, to bych v zivote necekal 8-o

0 0
možnosti

Tedy já jsem to od sebe taky nikdy nečekala. Ale, rozumíš, auta stojí, mají červenou, tak jdu....zvláště, když Žolík vyvádí jak zběsilý, protože naproti je zrovna hrozně voňavý sloup!

0 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik