Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J64a12n 45H87r35u18z82a

23. 11. 2016 17:36

Madam, hyper super zaměstnávají manipulátory se zbožím (doplňovače regálů) specializované i na obsluhu kasy a pátrání po čárovém kodu na obalech zboží. Víc bych nehledal zejména v Robertkovi, který platí prý nejméně ze všech řetězců. Naše doby (jsem asi Vám blízký ročník) už dávno minuly. Proto když se moje žena ptala pultové obsluhy v ...tam, kde je svět ještě v pořádku... jestli je holící strojek na síť nebo jen baterii já i obsluha jsme měli oči někde na stropě marketu a abych trapnou chvíli zachránil vzal jsem slečně krabičku z ruky a na obalu to bylo anglicky celkem jasně napsáno (obrázku baterie jsem si ovšem všimnul hned). A salát si dělám sám. Ty fujtably bych nejedl ani z Roberta.;-)

1 0
možnosti

Já se vždycky děsím, že se mě někdo z těch neznalejch v nějakým záchvatu zeptá, jestli mi může pomoci. Ono pak moje vyhrknuté - Ježišikriste jen to ne, já si to najdu sama! Taky moc sebevědomí tazatelce nepřidá.

1 0
možnosti
Foto

Jano, jakožto bývalá prodavačka, taky se nestačím divit, kolik "profesionálů" stojí za pulty, inu doba se mění!;-)

1 0
možnosti

Viď, holka, a já bych tak ráda měla měla obchůdek, s pultem, abych tam obsluhovala a říkala: Čím posloužím., milostivá, ....Přijdte zase!

Asi to mám pod kůží, prababička měli obchůdek, děda se učil na nádraží v Lužné u Rakovníka na číšníka. Vzpomínal: Horké párky - limonáda, a jak mu kunštafti vykutálení fkrnkli vlakem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik