Hovořím s paní Mrázkovou?

28. 11. 2014 21:15:00
Mobil se zavrtěl, pak zahrál nastavenou melodii, mrknu na displej, úplně neznámé číslo z pevné linky, a to v pátek večer. Co tohle má být? Zvednu to, slušně se představím jménem, a ono tam hraje nějaká nedefinovatelnovaná muzika! Toto opakuji dvakrát a než s telefonem hodlám definitivně praštit, ozve se:

Hovořím s paní Mrázkovou? Janou Mrázkovou?

Příjemný mužný hlas, šacuji jej tak na čtyřicátníka; usměji se (to nás učili, aby i náš telefonický projev byl příjemný) a své jméno potvrdím: "Co máte na srdci, mladý muži?"

"Jste naši klientkou, již jednou jsem od nás odebrala produkt ......, mám pro vás nabídku se 40% slevou.... proto bych vás dnes rád informoval o...."

Milý, příjemný, vstřícný, neochvějný, ovšem NEVZDÁVAJÍCÍ SE mladý muž. Stručně a rezolutně mu, slušně, vysvětlím, že o nabízené služby nemám zájem.

Nevzdává se, nasazuje zbraně vyššího kalibru: "Ovšem, samozřejmě, chápu, avšak naše společnost....v žádné lékárně..." Je dobře cvičený, neztrácí glanc, pořád je slušný a tlačí a tlačí.

Definitivně jsem se rozhodla rozhovor ukončit: "Milý mladý muži, vážím si vaší snahy, ale dnes spolu žádný kšeft neuděláme, přeji vám příjemný večer a sbohem!"

On si pak někde u mého jména v tabulce udělal mínus, já si řekla, že má opravdu tvrdou řeholi.

Stalo se mi totiž, že jsem po přestěhování do jiného města rychle hledala zaměstnání a přijala místo v call centru nejmenované společnosti. Byli jsme honorováni za, ne uzavřenou, ale realizovanou smlouvu s klientem na telefonu. Reakce volaných byly různé, za svého čtrnáctidenního působení v call centru (déle jsem to tam nevydržela) jsem se jen jednou setkala s vulgárním neurvalcem, který mne vyprovokoval k výrokům typu: "A co mi ještě chcete říci? Jak chcete, abych se teď cítila? Myslíte, že bychom si to mohli vyříkat jinde....ap." Byla jsem si vědoma, že všechny hovory se nahrávají, a tak v případě oprávněné stížnosti volaného na mou případnou agresi mám okamžitě padáka.

Odešla jsem dobrovolně, protože jsem se neztotožnila s tím, co říkám volaným.

Všichni máme v této době zkušenosti s různými telefonickými nabídkami třeba matrací, nádobí a já nevím čeho dalšího. V té souvislosti musím říci, a není to jednoduché, že mnozí recipienti jsou opravdu hulváti. Neuvědumují si, že na té lince sedí lidé, kteří si tímto vydělávají (nic moc, všímáte si, že jsou to často Slováci?), denně absolvují nespočet telefonických hovorů, propagují to, co nikdy neviděli, snaží se, dělají svoji práci a vulgární výrazy na jejich adresu jsou vlastně denním chlebem. Je to deprimující a ne každý to vydrží.

Brácha mi řekl: "Volala nějaká ženská, že mi nabízí levnější tarif na telefonu, tak jsem jí řekl: Ty krávo....!

Já jsem mu na to řekla: "Ty jsi vůl!"

Autor: Jana Mrázková | pátek 28.11.2014 21:15 | karma článku: 17.01 | přečteno: 1198x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Horst Anton Haslbauer

Trojlístek a rodí se Ruksak

Pomalu jsme s Harrym k sobě nalézali cestu. Zjistili jsme, že vysíláme na stejných vlnách a na ty samé vlny byl naladěn i Mirek Picka. Začali jsme hledat jeden druhého, i když povahové vlastnosti jsme zcela totožné neměli.

29.3.2024 v 16:36 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 2 | Diskuse

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 30.40 | Přečteno: 628 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 53 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 25 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.67 | Přečteno: 304 |
Počet článků 199 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 744

Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...