Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tak teď vás uspíme

Jsem znamením Štír, takže když mne něco napadne, tak je to vždy od pasu dolů. Tak se stalo, že mi museli v r. 1988 cosi vykuchat, já jsem z toho měla víceméně srandu, protože mým operujícím měl být výjimečně můj gynekolog, s kterým jsem měla pěkný vztah. Jednou jsem totiž k němu přišla, rozhlédla se po ordinaci: "Pane doktore, vy nemáte sestřičku?". "Ne, já já jsem jedináček". A už byl můj. Při příští návštěvě, kdy jsem se k němu přes čekárnu prokašlala, pravil: "Teda, kdybyste to nebyla vy, tak vás rovnou pošlu na plicní!" Juchala jsem ještě na lůžku. Takže tenkrát mi ten camprdlík, čípek, šikovně vyfikli a bylo to v pořádku. Jenže dostala jsem totální narkózu a to bylo něco. Probrala jsem se asi po šesti hodinách, neviděla jsem, neartikulovala, ale hlava mi makala normálně. Děsila jsem se, já už ty moje děti nikdy neuvidím! Vypotácela jsem se z postele, mlátila se po chodbě a bláboliba - děti moje, děti moje! Nějak mne vrhli zpět do postele a ráno to bylo dobré.  

 

 Pár let nato, začala stávkovat děloha, a to dost krutě. Už jsem se znova chystala pod nůž. Teda, paní anestezioložko, narkózu néééééé. Před zakrokem mi něco píchli, jupí, z toho jsem byla veselá, pak mne vrhli na lůžko, ještě jsem zaregistrovala, jak v nohách sedí dva zababušení lékaři, a já, hurááá -"Mohli byste mi jedním tahem udělat liposukci?"Pak to šlo ráz na ráz. Píchli mne do zad, povalili na záda, vykopli nohy nahoru a přivázali je. Po mé levé ruce byla anestezioložka, ptala se, jestli chci něco píchnout, abych při tom pospávala. Jasně, nepotřebuji slyšet podrobnosti. Vzpomínám pak lehce, že jsem ječela "bolí, bolí".

Když mne pak zaparkovali na pokoj, kde už byly tři pacientky, dostala jsem na pusu masku, což jsem považovalo v ten moment za potupné, okamžitě ji posunula na hlavu a telefonovala mamince: "Ohau, mamiua, ouaž outo maum zausebou!" Přiletěla sestra: "Tu kyslíkovou masku musíte mít!" "Aouano, oprouč?"

"Jejda, paní, kyslíková maska se dává běžně, i na na kosmetice, co by jiné za to daly!" "Juaho, a prouče je nemuají ostaoutní na pokauji?! Tak mi pro jistotu ještě píchli injekci, abych už neměla pitomé otázky.

Hm, při výstupní kontrole se ptal lékař, proč mi rovnou s dělohou nevzali i vaječníky. "Teda to se ptáte me, já padnu!" Povídal, že za pět let tam budu zpátky a měl pravdu. Zase mne uspali, skoro nafurt, ale probral mne hnusný zvuk jehličkové tiskárny, který se linul z vedlejší, sesterské místnosti.

Uf, už se mi chce spát! Koneckonců, už mi tam dole nemají co vzít.

Autor: Jana Mrázková | sobota 1.11.2014 0:05 | karma článku: 10,57 | přečteno: 691x
  • Další články autora

Jana Mrázková

Vystřílet nemocnici je zločin, stav vraha však chápu

K lékaři chodím jen v nejnutnějším případě (nechat si předepsat léky), Domácího lékaře nečtu, hrozilo by nebezpečí, že si člověk nalezne všechny choroby. O své zdraví se starám průběžně, Zdravou stravou, otužováním,

12.2.2020 v 22:10 | Karma: 28,50 | Přečteno: 1012x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

Zůstal jste svůj, aneb když (nejen) milenky pláčou

Běžná ranní radio kulisa, hráli Vaši písničku a najednou mne během ní zamrazilo. V to úterní ráno, když muž se ženou snídal, došla ona smutná zpráva. Dělovou ránu dal někdo jiný.

11.10.2019 v 15:08 | Karma: 13,73 | Přečteno: 437x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

"Napište blog, paní Žolíková, máte skluz!"

Pravila paní Matesová, když jsme se ráno potkaly s našimi pejsky na špacíru. Tedy, ona se jmenuje jinak, a já taky nejsem Žolíková. Jenže to máme tak vymyšlené: My pejskaři se obvykle při prvním setkání ptáváme na jméno pejska,

17.9.2019 v 23:21 | Karma: 19,55 | Přečteno: 410x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

Asi toho má letos fakt hodně

Tedy Ježíšek. Přišlo mi v noci vnuknutí, že bych mu už měla pomoci zabalit dárky. Na rozdíl od loňska, kdy jsem dárky cpala těsně před Štědrým dnem do koupených vánočních taštiček, jsem to tentokrát vzala zgruntu.

8.12.2018 v 0:10 | Karma: 13,20 | Přečteno: 361x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

Když krachne přátelství....

Inu, stalo se, co jsme ani jedna nejspíš neočekávaly a ani si to nepřály. Od prosince loňského roku jsme měly s Alenou u Čedoku zabeštelovanou dovolenou letos říjnu na Kypru.

14.11.2018 v 15:06 | Karma: 20,82 | Přečteno: 899x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik