Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak si naplánovat doktora,

přesněji řečeno, návštěvu u lékaře. Neplánované přepadovky lékaře u mě nehrozí, protože nachlazení i případné chřipky léčím svépomocí. Jako důchodkyně nepotřebuji péenky pro zaměstnavatele. K zubaři chodím průběžně podle potřeby, 

osmičky jsou už dávno venku, chrup mám vlastní, s výjimkou jedné korunky a syntetického řezáku  (barvy "lehký kuřák") vpravo dole.

Pravidelná svlékací lékařská vyšetření si plánuji na léto. Je fakt, že se musím tu a tam přizpůsobit oprávněným dovolenkám lékařů, ale to se skloubí. Léto volím proto, že to minimum svršků i spodků lehce v kabince shodím. Nemusím se otravovat s kozačkami a punčocháči, rvát na háček v kabince vše od kabátu až po kalhotky. Při těchto úkonech se totiž vždy zapotím, to z nervozity i ve snaze, abych to zvládla rychle a pan doktor nemusel čekat.

V tomto duchu jsem na letošní červenec měla naplánovanou (dopředu s předstihem objednanou) návštěvu ortopéda, neurologa, gynekologa a mamografie.. Jenže v letošním vedru jsem se vždy do čekárny příslušných lékařů doplazila zcela zpěněná, jak usednu, pot se navíc ihned vyvalí všemi póry. Do ordinace jsem pak vstupovala s froté ručníkem kolem krku, tisícem omluv a dalším, vlhkým, ručníkem v igeliťáku, připraveným na ošetření inkriminovaných míst  během svlékací ceremonie. Bylo to houby platné. Rudý, napuchlý obličej, zpocené vlasy až na temeni, to vše mluvilo za své.

Snažila jsem se přesvědčit svou praktickou lékařku, že trpím hyperhydrózou. Lehce se pousmála: "Obezita, cukrovka, vysoký krevní tlak, copak se divíte, paní Mrázková?!" No, myslím, že v tomto státě nejsem jediná s onou trojkombinací. Ovšem ještě jsem neviděla v tramvaji tak zpěněného jedince jako bývám já. Tato jedinečnost mne netěší.

Včera, na plánovanou návštěvu neurologa, jsem se vybičovala, nechtěla tam přijít jak hastrman. Zavrhla jsem tramvaj, byť v MHD jezdím, jako zlatý dárce krve, zdarma. Zavolala taxíka. Já, důchodkyně, která ještě nemá věk na to, aby použila Senior-expres. Vyplázla jsem 150 Kč a do čekárny vešla středem, relativně svěží. Byť jsem byla objednána na určitý čas, musela jsem hodinu a půl čekat. A hádejte, jak jsem pak vypadala?!

Neuspokoje mne, že v tyto žhavé dny v tom nejsem sama. Ale tak si říkám, že když už mi včera samovolně spadl oxbraz "Africké ženy" (20x30, ty hubené barevné tyčky),  je fakt vedro.

Berberské ženy se nepotí, ale co je moc, je moc.

Autor: Jana Mrázková | pátek 3.8.2018 19:20 | karma článku: 17,32 | přečteno: 561x
  • Další články autora

Jana Mrázková

Vystřílet nemocnici je zločin, stav vraha však chápu

K lékaři chodím jen v nejnutnějším případě (nechat si předepsat léky), Domácího lékaře nečtu, hrozilo by nebezpečí, že si člověk nalezne všechny choroby. O své zdraví se starám průběžně, Zdravou stravou, otužováním,

12.2.2020 v 22:10 | Karma: 28,50 | Přečteno: 1012x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

Zůstal jste svůj, aneb když (nejen) milenky pláčou

Běžná ranní radio kulisa, hráli Vaši písničku a najednou mne během ní zamrazilo. V to úterní ráno, když muž se ženou snídal, došla ona smutná zpráva. Dělovou ránu dal někdo jiný.

11.10.2019 v 15:08 | Karma: 13,73 | Přečteno: 437x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

"Napište blog, paní Žolíková, máte skluz!"

Pravila paní Matesová, když jsme se ráno potkaly s našimi pejsky na špacíru. Tedy, ona se jmenuje jinak, a já taky nejsem Žolíková. Jenže to máme tak vymyšlené: My pejskaři se obvykle při prvním setkání ptáváme na jméno pejska,

17.9.2019 v 23:21 | Karma: 19,55 | Přečteno: 410x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

Asi toho má letos fakt hodně

Tedy Ježíšek. Přišlo mi v noci vnuknutí, že bych mu už měla pomoci zabalit dárky. Na rozdíl od loňska, kdy jsem dárky cpala těsně před Štědrým dnem do koupených vánočních taštiček, jsem to tentokrát vzala zgruntu.

8.12.2018 v 0:10 | Karma: 13,20 | Přečteno: 361x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

Když krachne přátelství....

Inu, stalo se, co jsme ani jedna nejspíš neočekávaly a ani si to nepřály. Od prosince loňského roku jsme měly s Alenou u Čedoku zabeštelovanou dovolenou letos říjnu na Kypru.

14.11.2018 v 15:06 | Karma: 20,82 | Přečteno: 899x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik