Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

"Babi, máš něco v kapse?"

I ten můj malý Jenda, neposeda jeden, zase mne dostal svou otázkou, kterou jsem nepředpokládala! Není divu, dnešní děti jsou mazané a buď jdou na věc zcela přímo nebo velice chytrou oklikou.

"Jasně, že mám, Jendo, v pravé, jako obvykle kapesník a žeton do nákupního vozíku a v levé mobil. Čekal jsi snad něco jiného?"

Ošíval se jak po nájezdu blech a nevěřícně se šklebil. Aby bylo jasno, už čtrnáct dní mám službu, beru jej odpoledne ze školky a v kapse mé bundy se vždy nějaký bonbónek pro něj najde. Tentokrát mi to nějak nevyšlo, plánovala jsem s Jendou nákup v obchodě a počítala s tím, že nějakou laskominku koupíme.

Usedli jsme na chvíli jako minule na lavici u Alkronu, hned se ptal, jestli přijde ten chlapík a zase mi dá růži (http://janamrazkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=591504). Vysvětlila jsem Jendovi, že jsme tu tentokrát o dvě hodiny dřive, že ten pán je nejspíš ještě v práci a, pakliže přijde, už nebude mít s sebou růže, protože už není MDŽ.

Chvíli mu to v hlavičce šrotovalo a najednou se zase zeptal: "A to FAKT nemáš nic v kapse?"

"Nemám, ale z peněženky ti mohu dát desetikorunu, abys sis mohl jít tady hned vedle do večerky koupit dva hamburgery (to jsou žvýkací bonbóny, které tam běžně pro kluky kupuji).

Oči mu vypadly rovnou z hlavy.

"Já jsem si, babi, ještě nikdy nic sám nekupoval!!!!!!!"

"Tak máš možnost, a nezapomeň pozdravit!"

Pětiletý klučina zahříval v dlani desetikorunu, přešel ty čtyři metry ke dveřím večerky, ještě se ke mně vrátil pro povzbuzení. Zmizel v obchodě a hnedka byl zpátky, pusu od ucha k uchu:

"Ta koukala!", povykoval.

"Jak koukala?"

"Takhle!", a vyvalil na mne oči. "Ta koukala, že jsem si přišel sám nakoupit! Nejdřív jsem se díval, kde mají bonbóny a pak jsem se na hamburgery zeptal! Sám jsem nakupoval!"

Možná, kdyby to dcera věděla, asi by mne peskovala: "Neslýchané, dítě do večerky (ač byly tři hodiny odpoledne), bonbóny, seděli na lavici u pivnice

Jenda

....!"

Jenže ten kluk si to užil.

Autor: Jana Mrázková | pondělí 13.3.2017 18:57 | karma článku: 18,38 | přečteno: 407x
  • Další články autora

Jana Mrázková

Vystřílet nemocnici je zločin, stav vraha však chápu

K lékaři chodím jen v nejnutnějším případě (nechat si předepsat léky), Domácího lékaře nečtu, hrozilo by nebezpečí, že si člověk nalezne všechny choroby. O své zdraví se starám průběžně, Zdravou stravou, otužováním,

12.2.2020 v 22:10 | Karma: 28,50 | Přečteno: 1010x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

Zůstal jste svůj, aneb když (nejen) milenky pláčou

Běžná ranní radio kulisa, hráli Vaši písničku a najednou mne během ní zamrazilo. V to úterní ráno, když muž se ženou snídal, došla ona smutná zpráva. Dělovou ránu dal někdo jiný.

11.10.2019 v 15:08 | Karma: 13,73 | Přečteno: 437x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

"Napište blog, paní Žolíková, máte skluz!"

Pravila paní Matesová, když jsme se ráno potkaly s našimi pejsky na špacíru. Tedy, ona se jmenuje jinak, a já taky nejsem Žolíková. Jenže to máme tak vymyšlené: My pejskaři se obvykle při prvním setkání ptáváme na jméno pejska,

17.9.2019 v 23:21 | Karma: 19,55 | Přečteno: 410x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

Asi toho má letos fakt hodně

Tedy Ježíšek. Přišlo mi v noci vnuknutí, že bych mu už měla pomoci zabalit dárky. Na rozdíl od loňska, kdy jsem dárky cpala těsně před Štědrým dnem do koupených vánočních taštiček, jsem to tentokrát vzala zgruntu.

8.12.2018 v 0:10 | Karma: 13,20 | Přečteno: 361x | Diskuse| Osobní

Jana Mrázková

Když krachne přátelství....

Inu, stalo se, co jsme ani jedna nejspíš neočekávaly a ani si to nepřály. Od prosince loňského roku jsme měly s Alenou u Čedoku zabeštelovanou dovolenou letos říjnu na Kypru.

14.11.2018 v 15:06 | Karma: 20,82 | Přečteno: 899x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

ANALÝZA: Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Dívám se kolem sebe, ale i zapátrám v bohaté paměti.

Seznam rubrik